55 Yaşında Bir Anneyim



Ben 55 yaşında bir ev hanımıyım. Eşimden ayrılalı 15 yıl oldu. İkiz kızlarım var ikisini de binbir emekle okutup bu vatana hayırlı bir evlat olmasını istedim. Kızlarım yüzümü kara çıkartmadı elhamdülillah. Okullarını okuyup ikisi de edebiyat öğretmeni oldu. Okul hayatları boyunca başarılı öğrencilerdi, öğretmenleri hep takdir ederdi.
Lakin 15 Temmuz’dan sonra yavrularımın ikisi de vatan hayini, terör örgütü üyesi ilan edildi. 23 yaşında ki kızlarım şimdiye kadar kimseyi incitmedi hiçbir kavgalarına bile şahit olmadım. Çocuklarım işsiz kaldı, bir sürü üzücü olay yaşadılar aklımızın ucundan geçmeyen suçlamalara maruz kaldık.
Ben çocuklarımı zorla büyütüp okuttum. Onların da hep gayesi milli değerlerine sahip çıkan, dinine, vatanına sahip çıkan evlatlar yetiştirmekti. Kızlarımın ikisinin de psikolojileri bozuldu, işsiz kaldılar, terörden yargılandılar. Lütfen serzenişimize kulak verin. Benim çocuklarım bunları haketmedi


Kaynak: Mağduriyetler http://magduriyetler.com/2018/12/10/55-yasinda-bir-anneyim/

Hiç yorum yok