Çaresiz ve İşsiz

 

Ben özel bir lisede öğretmen olarak görev yapıyordum. 24 yılım eğitim ve öğretim ile geçti. Üniversiteye, liseye ve ilköğretime giden 3 çocuğum var. Hepsi de çok güzel eğitim veren okullarda okuyorlardı. Aynı zamanda kızım üniversite sınavına hazırlanıyordu.
15 Temmuz felaket gecesine kadar her şey yolundaydı. Dershanede çalıştığım zamanlar 17-25 Aralıktan sonra birçok kez teftiş geçirdik. Hiçbir eksik ve gedik bulamamalarına rağmen, bir cuma günü ilçe milli eğitim müdürlüğünden 4 kişi geldi. Pazartesiye kadar burayı kapatmanız gerekiyor. Yoksa çok zor durumda kalırsınız dediler. Aslında bu gelen insanlar bizi bilen seven kimselerdi. İyi niyetlilerdi. Ama bir yerden zorlandıkları belliydi ki bizim hemen boşaltmamız istenmişti. Bizde 2 gün boyunca gece 3 lere kadar çalışarak sıraları masaları, bütün öğretmenlerle taşıdık. Halbuki anayasa mahkemesinin aleyhte kararına rağmen buna zorlanmıştık.
Esas kötü günlerim bundan sonra başladı. Daha 15 Temmuz olmamıştı ama ben işsiz kalmıştım. Öğretmen ve diğer çalışanlarla beraber ortada kalmıştık. Neyse daha sonra bir temel lise ile anlaştık. Orda bir dönem çalıştıktan sonra 15 Temmuz faciası yaşandı. Daha bizim lise açılalı bir sene olmasına rağmen şikayetle bizde terörist listesine girmiştik.
Velilerimiz öğrencilerimiz çok telaşlandılar. Çoğu kayıtlarını aldırdı. Bir gün mali denetmenler gelerek, sabahtan akşama kadar binanın eşyalarını listeleyip kapıya mühür vurdular. Ben bir kere daha işsiz kalmıştım. 2 sene aynı şeyleri üst üste yaşadım. Bütün çocuklarımın okulları kapandı. Oğlum üniversiteye 3 hafta geç başladı. Yeni üniversitesinde bazı hocaları tarafından dışlandı.
Üstelik şimdi Lisansım da iptal oldu. Şu anda hiç bir yerde çalışamıyorum. Ailemin desteği ile ayakta durmaya çalışıyorum. Bugünlerin geçip tekrar eski güzel günlerin gelmesi için Rabbime dua ediyorum.


Kaynak: Mağduriyetler http://magduriyetler.com/2019/02/05/caresiz-ve-issiz/

Hiç yorum yok