İşsizlik Kıskacında, İftira Mengenesinde



13, 19, 20 yaşlarında üç çocuk sahibi bir babayım. Bir özel okulda öğretmenlik yapıyordum. Okulum KHK ile kapatıldı. İşsiz kaldım. İlk bir yıl nereye başvurdum ise de işe alınmadım. Asgari ücretle çalişabileceğim işlere bile almadılar. En son yaz sezonunda bir otelde bulaşıkçı olarak işe aldılar. 15 saat köle gibi çalıştırdıkları için hastalığım, bel fıtığı , nüksetti ve işi bırakmak zorunda kaldım. Başka da iş vermiyorlar. Ögretmenlik dışında bir mesleğimiz de yok. Mesleğimle ilgili resmi bi kurumda çalışmama da Milli Eğitim Bakanlığı izin vermiyor. Valiliğe verdigimiz dilekçeye cevap bile gelmedi. Bütün bunların yanında en yakınlarımız bize terörist gözüyle bakıyor.
Teyzem , kayinpederim, kardeşlerim havuz medyasının da etkisiyle bizimle irtibatı kesti . Kardeşi kardeşe, teyzeyi yeğenine düşman ettiler.
İşsizlik kıskacında, iftira mengenesinde adeta canımızı çıkardılar.
Çocuğuma okulunda bir öğretmeni ve bazı arkadaşları f…cü demeye başladı. Çocuğum eve ağlayarak geldi. Sorunu çözünceye kadar canımız çıktı. Eşimin , çocuklarımın psikolojisi bozuldu. 2 çocuğum üniversitede okuyor, bir çocuğum da ortaokulda. Kendimiz neyse de çocukların durumları bizi üzüyor.
Bizi işsiz, aşsız bırakanları Allah’a havale ediyorum…


Kaynak: Mağduriyetler http://magduriyetler.com/2018/09/08/issizlik-kiskacinda-iftira-mengenesinde/

Hiç yorum yok