Bu Satırları Eşime Yazdırıyorum

 

Bu satırları eşime yazdırıyorum çünkü sadece sağ elimin iki parmağını hareket ettirebiliyorum. Yazma gücüm bulunmamaktadır. Böbrek yetmezliği var bende, bundan dolayı haftanın üç günü diyalize gitmekteyim. Bacaklarım felçli, tekerlekli sandalyede yaşıyorum. Anlayacağınız yardım edilmeden ihtiyaçlarımı karşılayamıyorum.
Ülkemizde 15 Temmuz günü yaşananları televizyondan gördüm. Böyle bir şey yapanları ve aklından geçirenleri defalarca lanetledim. Fakat gel gör ki hiçbir şey yapmaya muktedir olmadığım halde, üstelik bacağımdan ameliyat olmuşken darbe teşebbüsünden sonra yapılan operasyonlarda hastanede ifadem alındı. Bu söylediklerim 15 Temmuzdan yaklaşık iki hafta sonra oldu. Benim bu olanlarla akıl ve mantık çerçevesinde ne alakam olabilir. Hiçbir dayanak, kanıt olmadığı halde keyfi uygulamalar sonucunda her gün masum insanlar ceza evlerine gönderiliyor. Sağlık sorunlarım olmasaydı muhtemelen aynı sonuçla karşı karşıya kalacaktım.
Hastanede ifadem alındıktan sonra annem bile evime gelmeyi bıraktı. Kardeşlerim de aynı şekilde. Beni ziyarete gelirlerse başlarına bir şey geleceğinden korkuyorlarmış. Ülkemizi idare edenlerin içinde bulunduğu akıl tutulmasından bir an önce kurtulması gerekmektedir ve gerçek adaletin temsil edilmesini istiyorum.


Kaynak: Mağduriyetler http://magduriyetler.com/2019/02/09/bu-satirlari-esime-yazdiriyorum/

Hiç yorum yok