Hiçbir Kurum ve Şahıs İş Vermiyor

 

2015 yılı Ekim ayında, göreve başladığım özel okul, 15 Temmuz hain darbe teşebbüsü sonucu KHK ile kapatılmıştır. Bu kurumda çalışan tüm öğretmenlerin lisansları iptal edilmiştir. Bundan dolayı hiçbir kurumda öğretmenlik yapamıyorum.
Halkta oluşan korkudan dolayı, insanlar iş başvurusunu değerlendirmiyor. Medyanın yapılan yanlış yorumlarından dolayı, bir kesim insana linç uygulanıyor. Yapılan ithamlar çok ağır. Hem maddi hem de manevi olarak çok fazla mağduriyetim oldu.
Devletimizin gerekli kurumlarına yaptığımız itirazlara rağmen olumlu veya olumsuz bir cevap verilmedi. Maddi zararlarımızın tazmini için yaptığımız başvurulara da cevap verilmedi.

Yapılan bu yargısız infaz yüzünden psikolojim bozuldu. Ailemde çok zor durumda, hiçbir terör örgütü ile alakam yok. Lisans eğitimi mi 2002 yılında Azerbaycan’da tamamladıktan sonra, buradaki eğitim kurumlarında çalışmaya başladım. Aynı zamanda bu ülkede yüksek lisan eğitimimi tamamladım.
Doktoramı Sumgayt üniversitesinde tamamlarken, Türk hükümetinin baskısı ile çalıştığım kurum kapatılınca, bende doktoramı tamamlayamadan ülkeme dönmek zorunda kaldım. Bende mecburen özel okullarda öğretmenlik yapmaya başladım. Fakat 15 Temmuz darbe girişimi sonrası çalıştığım kurum hiçbir gerekçe gösterilmeden kapatılıp, lisanlarımız iptal edildi.
Hiçbir şekilde tasvip etmediğim darbe girişiminden bu zamana işsizim, gerek maddi gerek manevi olarak çok yıprandım. Şuanda hiçbir kurum ve şahıs iş vermiyor. Psikolojik olarak çok yıpranmış durumdayım.


Kaynak: Mağduriyetler http://magduriyetler.com/2019/02/06/hicbir-kurum-ve-sahis-is-vermiyor/

Hiç yorum yok