Mağdur Bir Anneyim

 

Mağdur Bir Anneyim
Ben 2 çocuğu üniversite okuyan 4 çocuk annesi, eşi 5 aydır içeride olan mağdur bir anneyim. Eşim yıllarca vatanına hizmet eden öğrencileri ve arkadaşları tarafından çok sevilen 20 yıllık bir öğretmendi. 15 Temmuz akşamı ne olduğunu bile anlayamamışken önce açığa alındı, sonra ihraç edildi. “Kaderde bu da varmış, olsun gün gelir suçsuz olduğumuz anlaşılıp tekrar mesleğimize döneriz rızkı veren Allahtır” deyip başka iş kapıları aramaya başlamışken bir seher vakti eşim, evlatlarının ve benim gözümün önünden kelepçeli bir şekilde götürüldü ve hala tutuklu bulunmaktadır.
Eşimin hasta olan annesi günlerce oğlunun sesini duyamayınca beni söylemeye mecbur bıraktı ve onun tutuklandığını söyledim ve bu olayı duyduktan 1 gün sonra yaşlı ve hasta kalbi dayanamayıp kalp krizi sonucu vefat etti.
Cezaevine haber salıp cenazesine getirmelerini istedik fakat belli bir miktar para yatırmadan getirilmeyeceği söylendi. Arkadaşlardan borç bulup eşimi annesinin cenazesine getirdik ve cenazeye gelen akrabalarının, yakınlarının gözü önünde kelepçelerle annesinin cenazesine katıldı…
Okullar açılmasıyla birlikte özel üniversiteye giden kızım harç parasını yatıramadığımız için okulu bırakmak zorunda kaldı. Üniversiteye giden oğlum ise gündüzleri okula gidip geceleri garsonluk yapmakta, bense günlük temizliklere gidip kiramı çıkarmaya çalışsam da hep akrabalardan borç istemek zorunda kaldım. Belki 3-4 aydır pazara hiç çıkamadık. Daha sayamadığım birçok sıkıntıyla savaş vermek zorunda kalan bir anneyim. Gereğinin yapılmasını ve eşimin tekrar özgürlüğüne kavuşmasını istiyorum.


Kaynak: Mağduriyetler http://magduriyetler.com/2019/02/09/magdur-bir-anneyim/

Hiç yorum yok