20 Yıldır Sen Bize Baktın Sıra Bende 



Eşim 20 yıllık din kültürü öğretmeni ben ise ev hanımıyım. İki kızım bir de oğlum var. Büyük kızım sekizinci sınıfa gidiyor, küçük kızım ise beşinci sınıfa gidiyor, en küçük oğlum ise daha bir buçuk yaşında. Eşim 15 Temmuz’dan sonra ihraç oldu. Uzunca bir süre kendini toparlayamadı. Tabii bu arada bir öğretmen maaşı ile geçiniyorduk. Üstelik son iki yıldır kredi ile bir ev almıştık ve onun borcunu da ödüyorduk.  Evin kredi borcu ve geçim derdi ile çaresiz kaldık. Bu durumda iken eşim ihraç olduktan sonra birçok yere iş başvurusunda bulundu ama bütün iş yerleri ihraç olduğundan kimse işe almadı. İşe almama nedenleri ise birçok iş yeri sahibinin alırsam zarar görürüm korkusu. Bu durumu eşim çok içerledi ve üzüldü.  Ben de küçük oğluma rağmen kocama 20 yıldır sen bize bakıyordun bundan sonra çalışır ben size bakarım dedim ve iş aradım. Pastahanenin birinde asgari ücretle çalışmaya başladım, 20 gün kadar çalıştıktan sonra patron işten çıkardı ve paramı bile eksik verdi. Tekrar iş aramaya koyuldum başka bir pastahanede iş buldum şimdi Allah razı olsun burada çalışıyorum, kıt kanaat da olsa biraz geçiniyoruz. Eşim ise evde oğlumuza bakıyor. Tabi bu ihraç olayının maddi boyutu yanında bir de manevi boyutu var. Eşim çalışmayıp evde dururken benim çalışmam ona çok ağır geliyor ve sürekli içerleniyor. Büyük kızım ise Teog’a hazırlanıyordu, tabii babasının ihracı onu da çok etkiledi. Normalde çok başarılı olan kızım ilk Teog’dan istediği başarıyı gösteremedi. Şimdi ise ikinci Teog var önünde ama motive olamadığını ve sürekli üzgün olduğunu görüyoruz. İnşallah ikinci Teog’ da güzel bir başarı gösterir diye dua ediyoruz. Tek duamız ülkemizin bu günleri bir an önce atlatıp herkesin kendi düzenine kavuşması. Lütfen sesimizi duyurun.


Kaynak: Sizden Gelenler – Mağduriyetler http://magduriyetler.com/2019/08/19/20-yildir-sen-bize-baktin-sira-bende/

Hiç yorum yok