Tek Delil Bir Dua Kitabı



Karanlık temmuzdan sonra eşim darbeye teşebbüs suçlamasıyla çalıştığı kurumda gözaltına alındı ve elleri kelepçeli vaziyette evimize getirildi. Komşularımıza bu şekilde teşhir edilmek onurumuzu çok yaraladı. Meraklı gözlerle evi takip edip duran komşularımız belki silah vs yakalanacak diye bakıyorlardı ama suç delili diye zapta geçirilen ve eşimin derdest edilip küçük yavrumun babasından ayrılmasına sebep olan suç delili bir dua kitabıydı. Her şeyi gören Rabbim bunları görüyor ve bizi zayi etmeyecek diye inanıyoruz ama beş ay geçti eşim gelmedi. ‘’Gelir mi Rabbim’’ diyorum, dayanacak güç bulmaya çalışıyorum. Babasını özleyen kızıma ‘’İşi bitince gelecek’’ diyorum, ‘’Yeter ben para istemiyorum, çalışmasın gelsin’’ diyor. Acı çeken yavruma cevap vermekte zorlanıyorum. Tek zorlandığım bu değil tabi ödemem gereken kira faturalar vs birçok sıkıntıyla mücadele etmeye çalışıyorum. Bir nebze de olsa yetkililerden gelebilecek bir haberle rahatlamayı umuyoruz.


Kaynak: Sizden Gelenler – Mağduriyetler http://magduriyetler.com/2019/08/19/tek-delil-bir-dua-kitabi/

Hiç yorum yok