Çok Acı Günler Yaşıyoruz

 

Merhaba,
Ben Türkiye’de eşi maalesef suçsuz yere tutuklanıp cezaevine götürülen, mahkumlardan birinin eşiyim.
Eşim 3 Ağustos günü gözaltına alındı. 6 gün boyunca gözaltında kaldı. Bir kere bile görmeme izin verilmedi. 6 gün boyunca emniyet binasının önünde, eşimi bir kere görebilmek için bekledim.
Şuan İzmir Menemen T Tipi Kapalı Cezaevinde boş yere yatmaktadır. Kaldıkları odada 16 kişilik yatak olmasına rağmen, 20 kişi kalıyor ve yatak verilmediği için sırayla yatmak zorunda kalıyorlar. Yemekleri ise, 20 kişiye sadece 7-8 kişilik yemek veriliyor. Ve bir süre çatal kaşık vermediler. 3 Ağustos tan bu yana yaşadığı sıkıntılardan dolayı, 16 kilo verdi. 3 çocuğum var. Bir tanesi psikolojik destek almak zorunda kaldı. Çünkü bu yaşananlar hiçte kolay şeyler değildi. Bende öğretmen idim, ihraç edildim. Maddi ve manevi anlamda sıkıntılı günler yaşıyoruz. Hak etmediğimiz şeylere maruz bırakıldık. Çok acı günler yaşıyoruz. Siz değerli yetkililerden duyarlılık bekliyorum. Lütfen mağduriyetimize kulak verin.



Kaynak: Mağduriyetler http://magduriyetler.com/2019/02/07/cok-aci-gunler-yasiyoruz/

Hiç yorum yok