Haksızlıkları Duyurduğunuz İçin Size Yazıyorum

 

29 Temmuz günü polisler nedenini bilmediğimiz bir sebeple eşimi tutuklamak üzere muayenehaneye geldiler. Eşimi hastalarının şaşkın bakışları arasında apar topar götürdüler. Çalışanların, hastaların kafasında soru işaretleriyle kalakaldık.
Ben yazlık evimizdeydim, eşim adresi vermiş ve beni almaya geldiler. Biri 3 biri 7 yaşında iki çocuğumun gözü önünde beni de götürdü polisler. Annemler evdeydi çocuklarım onlarla kaldı fakat annelerinin polis tarafından neden nereye götürüldüğü sorusuna bir cevap verilemedi ki anne ve babaları birden ortadan kayboldular.
5 gün nezarethanede kaldım tek bayan bendim. Ardından tutuklanarak cezaevine kondum. Küçük çocuğum hala emiyordu onun vermiş olduğu sancı beni çok rahatsız ediyordu ve sürekli revire gitme durumunda kalıyordum.
Avukatımın vermiş olduğu itiraz dilekçesiyle 3 gün sonra denetimli serbestlikle salıverildim ama eşim hala cezaevinde.
Tedavisi devam eden hastaların şikayetleri, eşimle almış olduğumuz araba ve dükkanın borçları hepsi üzerimde, tüm mal varlığımız ipotekli olduğu için satıp ödeme yapamıyorum.

Çalıştığım devlet hastanesinden ihraç edildiğim için başka bir yerde çalışamıyorum. Ne yapacağımı şaşırdım şu dönemde haksızlıkları siz duyurduğunuz için size yazıyorum. Şimdiden teşekkür ederim.


Kaynak: Mağduriyetler http://magduriyetler.com/2019/02/06/haksizliklari-duyurdugunuz-icin-size-yaziyorum/

Hiç yorum yok