Kimi Kime Şikayet Edeceğiz

 

Kimi Kime Şikayet Edeceğiz
64 yaşında emekli birisiyim. İki defa kalp krizi geçirdim. Şahsıma ait olan bir arsayı para karşılığında satmış ve paramı almıştım. Sattığım ve parasını aldığım yeri, alan şahıslar öğrenci yurdu olarak değerlendirmişler. Türkiye de 15 Temmuz gecesi bir darbe girişimi ya da darbe tiyatrosu oldu. 10 gün sonra terör örgütüne finans sağlamak suçlaması ile gözaltına alındım. Savcılık ifadem alındıktan sonra polisler ile beraber evime gittik. On tane polis evimi aradı. Komşularım hayret ettiler bu duruma. Ben kendi halinde hiçbir olaya karışmamış bir insanım.
Savcı tutuklama talebi ile mahkemeye sevk etti beni ve tutuklandım. Cezaevine gireli yaklaşık iki ay olmuştu. Cezaevinde kalp krizi geçirdim Beni yakındaki hastaneye götürdüler. Kolumdan üç serum beraber takıldı. Bu halde bile kolumdan yatağa kelepçe ile bağlandım. Başımda da askerler. Su istedim umursamadılar, saatler sonra su verdiler bana.
Sağlık sorunlarım ile ilgili raporları sundum savcılığa bunun üzerine şartlı tahliye edildim. Sadece sattığım arsanın, öğrenci yurdu yapılmasından dolayı bunları yaşadım.
Sağlığım daha da kötüye gitti. Eşim ve iki çocuğumun psikolojileri bozuldu. İnsanlar benden uzak durmaya başladılar. Derdimizi dökecek makam da bulamıyoruz. Kimi kime şikayet edeceğiz. Bunlara sizin bir ses olmanızı arzu ediyorum…


Kaynak: Mağduriyetler http://magduriyetler.com/2019/02/09/kimi-kime-sikayet-edecegiz/

Hiç yorum yok